حفظ حریم خصوصی

فروش محصولات چوبی ، تخته نرد

وی چوب با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است ، برای خرید ، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران عزیز ارائه دهد . برای پردازش و ارسال سفارش ، اطلاعاتی مانند آدرس ، شماره تلفن و ایمیل موردنیاز است.

بنابراین درج آدرس ، ایمیل و شماره تماس همراه توسط مشتری ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد ، وی چوب جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از مشتری ، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

وی چوب ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر ، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد وی چوب می تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند . کاربران ضمن استفاده از خدمات وب سایت وی چوب،حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق الذکر به وی چوب اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می نمایند.

وی چوب هویت شخصی کاربران را محرمانه می داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف است در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای وی چوب وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هر گونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

وی چوب برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.